Ορέστης Πυλαρινός

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Το ημερολόγιο ενημερώνεται καθημερινά μέχρι την ολοκλήρωση του. Εδώ έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για τις εορτές, τα ήθη και τα έθιμα των προγόνων μας καθημερινά, για την κάθε μια ημέρα ξεχωριστά. Το παρόν έργο επιμελείται ο Ορέστης Πυλαρινος. Ο Ορέστης Πυλαρινός γεννήθηκε το 1968. Σπούδασε Μαθηματικά. Mathematical Logic Number Theory στο UCLA Mathematics University και κατέχει PhD in Classical Literature, Harvard University. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην πόλη των Αθηνών από το 2013.

Μια τελετή, σε μια εορτή Ελλήνων γίνεται για τους θεούς και την μνημηϊα ημέρα σε αυτήν την εορτή, καλούμε τους θεούς να παρευρεθούν μαζί μας, να ευφρανθούν από τα εδέσματα και τις πρόσφορες, τις σπονδές του οίνου, το μέρισμα του κόπου της εργασίας μας από τον χρόνο που πέρασε, τους προσφέρουμε και μοιραζόμαστε μεταξύ μας μερίδες ίσες, ζητούμε από τους θεούς την Χάρη τους, την Προστασία τους, την Γονιμότητα, την Εύνοια , την Υγειά, την Ασφαλεία, και ανταποδίδουμε με Ευσεβεια…χαιρομαστε στην εορτή επειδή οι θεοί στην εορτή,προς τιμήν των όποιων, θα χαρούν, θα ανταποδώσουν και θα παρευρεθούν μαζί μας….
ο θεμέλιος λίθος των πατριών τελετών είναι η ιδία η γη, η πατρίδα των θεών και η δική μας, χωρίς αυτήν καμμια τελετή δεν γίνεται αποδεκτή από τους θεούς.
Χθόνιοι και Ουρανιοί ονομάζονται οι θεοί , στους πρώτους αποδίδουμε με γυμνά πόδια στην γη, στους δεύτερους τους επικαλούμαστε κοιτάζοντας ψηλά στον ουρανό, την κνίσα και το θυμίαμα, να προσφέρεται σε αυτούς.
Μαζί στην ζωή μας, θα πορευθούν όλες οι δευτερεύουσες θεότητες και Μνήμες των Ηρώων που θα εμπνεύσουν και θα γεννήσουν τους Έλληνες που θα έρθουν..
οι εορτές Ελλήνων δεν τελούνται σε διαμερίσματα και ταβέρνες

Εορτές, Ιερουργία, Ιεροπραξία, Ήθη, Έθιμα, Επιγραφές, Ακριβείς Χρονολογήσεις, Ιστορικές ημέρες, Σχόλια, Καθημερινός οδηγός της λατρευτικής παράδοσης κατά τα Πάτρια των Ελλήνων.

Ι. ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ και η πρώϊμη χρήση ημερολογίων, στην προγονική ελληνική κοινωνία, είναι μια προσπάθεια να συστηματοποιηθούν και να ρυθμιστούν οι εορτασμοί των θρησκευτικών εορτών μέσα στην πόλη – κράτος. Τα ημερολόγια, τα οποία διέφεραν από την μία πόλη-κράτος στην άλλη, είναι θρησκευτικοί θεσμοί. Αυτά τα ημερολόγια είναι επιτακτικά σε αυτά που διακηρύττουν στις συγκεκριμένες θρησκευτικές εορτές και θυσίες που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε συγκεκριμένες ημέρες και συγκεκριμένους μήνες. Ο αρχικός σκοπός αυτών των ημερολογίων αποτυπώνεται στα σωζόμενα αποσπασμάτια των ιερών ημερολογίων της πολιτείας της Αθήνας και των δήμων της. Αλλά αυτά τα ημερολόγια, παρείχαν, επίσης, ένα βολικό πλαίσιο από το οποίο κάποιος θα μπορούσε να καταγράψει πολιτικές δραστηριότητες όπως συνελεύσεις και οικονομικές συναλλαγές.
Και έτσι στην αρχαιότητα οι Έλληνες χρησιμοποιούν τα ημερολόγια τους και για τα δύο, και για ιερούς αλλά και για πολιτικούς σκοπούς, για να καταγράψουν συγκεκριμένες ημερομηνίες πολιτικών δραστηριοτήτων. Το ενδιαφέρον μου στην Ελληνική Θρησκεία, στις Αθηναϊκές λατρείες και τις θρησκευτικές εορτές, ήταν αυτό που με οδήγησε στη μελέτη του Ιερού Αθηναϊκου Σεληνιακού ημερολογίου.